DIALOG DIRI DEWI

Kimi Dah Sunat

kimi @ universal studio 2009 (camera compact)

Salam.
Hei-hei. Kimi dah sunat…
Selepas kesah tahun lepas, dia larik dari klinik .  3 kali jumpa dokter kowt.
Akhirnya, Alhamdulillah dia selamat di sunatkan tahun ni. Last week, aku balik Muo. Macam biasa, aku of course la balik lepas keje.. Kepulangan ke Muo kali ne, sebenarnya, singgah2 jek.. sebab aktiviti utama untuk tembak2 picture wedding di Segamat. Sabtu-nikah & outdoor , Ahad-sanding & outdoor. Alhamdulillah, rezeki lenseNroses(LnR).

Ooooopppp.. berbalik cerita sunat kimi, sesampai aku kt Muo,

 Die p tayang aku ape yg dsunatkan…perghhh seb bek ko kecik lageh dik, kalo x bpinar2 kot mata aku tengok.. huhuhu… pelik weh kalo tgk “mende tu” . lagih-lagih skang die gne clamp. melekat la mnde clamp plastik, tu kt “mende tu”. aku rasa sbnrnya tujuan mnde tu, nk biar “mende” yang d ptong tu mlekat n cepat sembuh..  xtahu la, aku rasa la.. hahaha … ok2…

x sabar plak tggu adek aku baligh plak.. pecah suara kn? hahaha…
aku hope, lps sunat ne, die ada brani sket . jangan bhati kecik.. kena brani.. baru la lelaki… jadi  cam akak ne, berani okeh..

walau berani tapi bisa nanges.. wahahaha…  ok2… nnti aku sambung entry berikutnya, dengan pengalaman aku di ganggu hantu time drive.. duuusshhh!!!  ok gtg, Salam.

Leave a Reply

