DIALOG DIRI DEWI

Allah Knows The Best For Me.


Salam. Lama aku tak blogging. Bukan kerna apa. Aku tahu DIA masih stalking aku di blog ini.Awak, grow up la. Tak perlu try hard tuk tahu my condition nowadays. Saya happy dengan life saya. Saya punya ramai orang yang sayang saya. Kawan-kawan yang x pernah putus asa memberi nasihat pada saya. They always color my life. My life is going smooth as what I plan. Alhamdulillah.. Allah bantu saya dalam menjalani hidup yang penuh kepayahan ni.

Awak……

kita tak lagi berada di alam awan-awan mimpi yang kita bina dulu.Dulu mungkin mimpi kita sama. Dan mimpi tu masih sama, tapi jalannya dah berbeza. Dulu kita ada pasang angan-angan, awak ada DSLR, saya ada DSLR.. Kita bina company n shoot picture together-gather.. Amik picture wedding. Amik picture scenery. Saya amik picture awak. Awak amik picture saya. Swonok btul bina impian gtuh.

Tapi awak,

Saya tinggal kan mimpi tu. Saya bina mimpi itu dengan orang lain.Saya dh ada DSLR awak! Saya ada group photog saya sendiri! Saya dh shoot picture wedding. Saya dh shoot picture scenery. Saya banyak blaja dengan otai2 photog. Saya outing together ngn kumpulan saya. Saya move foward . Saya tak tunggu awak lagi. Saya cuba langkah terus, menyibuk kn diri dengan perkara yang saya suka… tanpa awak di sisi. tiap-tiap hari saya cuba menjadi kuat, melupakan perkara lama…

Tapi kenapa ye,

bila saya sudah lupa. leka.. xingat kan awak lagi.awak datang menyesak kepala saya semula.saya yang x move foward ke? atau awak masih lageh di tapuk yang lama?sekali saya kata saya mahu lupa perkara lama,x boleh ke awak cuba hormati keputusan saya..

Awak, saya meluat dengan perangai awak.. tade lagi rasa hormat saya pada awak.Grow up.. pls…
I already forget what hurt me in the past. But I never forget what it taught me …

10 thoughts on “Allah Knows The Best For Me.

    1. yes kak noi.. i miss my blogging time in uni ….
      hurm.. past is past. for somehow, i dont know, why people keep try to do something that we feel annoying… pls la respect others…
      stalking is about caring <- tasya's quote…

      ya i do agree with it…
      tp stalking kne ke btaw… adoyai..

  1. eee..grow up la man! tatau sape la ko tu, tapi stop stalking la kan..just be happy la with what u have..jangan nak kacau orang and nak happy pulak bile perasan orang tak move on because of u..de..

    1. thanx anes.. yup..
      just be happy with whut u have …
      one month is a short period.. if one year? long period enough…
      if 2 years then… much .. much .. moree a long way we far apart…

      as what i said, move on…
      I already forget what hurt me in the past. But I never forget what it taught me …

    1. kamal… thanks. the entry, just comes straight foward from my heart.
      I really miss those time, yang kita mampu ekspresi apa yg kita rasa kt blog.
      tp, sbb tertentu, kita menjadi bukan seperti kita.

      Kamal!! jom stat blogging mcm dulu2… aku support ko as always!!!
      YT pls hidup kembali… biar dunia tahu transformasi YT di zmn dulu ke zmn skang..
      byk brubah nya!~

Leave a Reply

