Uncategorized

Berlari Dari KAMU

hari-hari yang aku lalui kini sangat sempurna.
aku mampu berlari tuk mengejar impian aku walau tanpa kamu di sisi.
malah makin sempurna bila hampir semua perkara dapat aku lupakan,
yang gelap sudah menjadi terang .. dan hati ini sudah tidak
suntuk pada yang satu dan semakin besar ruang yg dibuka oleh hati ini
untuk yang lain dan ia makin jauh meningggalkan kamu.

tapi di saat aku masih berlari mencari sesuatu yang pasti.
adakalanya, kau memanggil-manggil aku.
terganggu disitu. dalam keterpaksaan, aku curi-curi pandang pada yang gelap
semula.

aku menyalahkan diri aku kerna tika sedang berlari, masih mahu menoleh dengan
panggilan gelap itu. hmm… Susah juga berperang dengan hati sendiri bukan?
andai aku gagah untuk berperang dengan manusia, tidak pula pada hati sendiri.

Indahnya jika benar usaha ku, doaku dan masa mampu mengubati segalanya.
Dan kamu, mampu menunaikn janji mu.
janji kamu pada aku. janji kamu pada sahabatmu.
jangan cuba untuk memanggil aku lagi. aku pohon pada kamu.
beri aku ruang untuk berlari.

aku harap kamu faham dengan aku yg sedang berbahasa basi dengan kamu.
jika kamu masih sama, cukup aku katakan .. ”
kamu cuba memanipulasi diriku demi kegembiraan kamu.
Cubalah memahami situasi aku.
tolong… x perlu cuba untuk menengur aku.
AKU LEBIH TENANG TANPA KAMU

dan.
semoga kamu berbahagia..

berpegang pada janji ya sahabat!~

lagu ini sentiasa menghantui aku

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Penyanyi: Tomok
Tajuk Lirik Lagu: Berlari

Aku yang telah merasa keliru
Aku yang tak tahu mana nak tuju
Sampai bila harus aku menjadi bisu

Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu
Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak perlu kau menyakiti

Chorus
Kini ku bebas tanpa bayangmu lagi
Bebas ‘tuk berlari
Mengejar impian aku
Yang terkunci
Walaupun tanpamu di sisi
Aku kan berlari
Teruskan berlari

[ Berlari lyric found on http://www.lirik.my ]
Dan kini semua telah terbukti
Tanpamu ku masih ada di sini
Mengejar impian yang hampir pasti
Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu

Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak mahu kau menyakiti

Ulang Chorus

Gelap sudah menjadi terang
Pandangan semakin jauh
Jauh meninggalkan kamu
Terus ku terus berlari
Kan ku capai bintang itu

Ulang Chorus

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

p/s: pemergian kali ini mungkin lama..

12 thoughts on “Berlari Dari KAMU

    1. yes darl..
      i’m, runnng..running…running…

      thks sab….
      btw beb! kaler ape tuk september ne?? tkg amek gmba kne matching jugak ngn yg draikan.. wah3.. aku plak yg smgt..

  1. dearie mun!

    kt mesia, they never say run for your food…
    they ask to “jalan-jalan carik makan aje”
    hehehe….

    ya la… running for “food”
    hahaha… apsal aku paham len.. gelak devil!!

  2. Ku lari ke hutan
    Kemudian menyanyiku
    Ku lari ke pantai
    Kemudian teriakku

    Sepi..sepi dan sendiri aku benci
    Aku mahu bingar…aku mahu di pasar
    Bosan aku dengan penat
    Dan enyah saja kau pekat
    Seperti berjelaga jika ku sendiri
    Pecahkan saja gelasnya
    Biar ramai..biar mengaduh sampai gaduh
    Aihh..ada malaikat menyulam jaring labah-labah
    belang
    Di tembok keraton putih
    Kenapa tak goyangkan saja locengnya
    Biar terdera
    Atau aku harus lari ke hutan
    Belok ke pantai?

  3. Ku lari ke hutan
    Kemudian menyanyiku
    Ku lari ke pantai
    Kemudian teriakku
    Sepi..sepi dan sendiri aku benci
    Aku mahu bingar…aku mahu di pasar
    Bosan aku dengan penat
    Dan enyah saja kau pekat
    Seperti berjelaga jika ku sendiri
    Pecahkan saja gelasnya
    Biar ramai..biar mengaduh sampai gaduh
    Aihh..ada malaikat menyulam jaring labah-labah
    belang
    Di tembok keraton putih
    Kenapa tak goyangkan saja locengnya
    Biar terdera
    Atau aku harus lari ke hutan
    Belok ke pantai?

  4. Shura!!!!!!!!!! baru la ni tgk hang nye blog….
    all de best my friend” Moga terus tenang ~
    Jgn smpai mcm pelarian sudaa….hahaha

  5. to masha: thanks beb! all d best to you too.. x smpt jumpa ko haaa… aku nek laut.. ko nek doha balik… hurm.. oleh2 aku tu jgn lpe.. aku nk pki baju dohaa!!! xkire… hahaha…. ko kt sana… sila jaga diri k…

    haaa bab gmba tu … sonyum simpul tu… hahaha
    bangga waklu! kang aku thompas dr chopper karang kt laut tu… ape chopper??? kah3. tingat soklan aku kt ko dloo0 kn.. kesh3..

    owang kaya!! nikon d90 tu …. bak ah tinggal mesia.. leh aku gode2 smpi puas… hahaha

Leave a Reply

