Uncategorized

Dah Di Campak Ke Laut, Mahu Di Campak Ke TR.. MAHU.MAHU.MAHU

memo dr kak ida

suda la d cmpak ke laut.
cari nahas nk ke TR pulak.

oooo TR itu kawasan kampung ya..
x pe.. Si Dewi Hati ini suka akan kampung.
Suka ketenangan.Suka bermasyarakat dgn owang2 kampung..

Walaupun d saat ini aku masih blum lagi pulang ke darat.. Tapi brita seumpama ini, ttp dpt aku hidu..
hei2…. i’m volunteer to be in TR. Ala everyone knows about TR.. SimeDarby olredi bought it… Cehh brita dh nk basi..
But, hey.. aku mahu ke sana.. Nama dh d anta.. Hope fully, my HOD accept me..

Pls Mr Mohd Shah..Mr Khalid.. I do really want to go there.. Even owang kata tmpt anjing btendang.. Who care yols!~
Aku pikir kalo aku berada dsana mungkin akan ajar aku sesuatu…
Erti bersyukur.
Erti bermasyarakat.
Erti mengisi masa tenang itu untukNya…

Sebab d laut ni, aku mula selak2 balik apa yg dah jarang aku selak ..
Mula menghafal ayat2 yg perlu d hafaz. ..
Teringat aku tika d MRSM, aku bole hafal surah sajadah walaupun panjang..
boleh katam 2 kali dlm sthn.. Cehhh tu crita dlooo.. Aku mahu ulang semula perkara2 yang lama suda aku tinggalkn tu.
Alsan sibuk x memadai wahai kawan-kawan.

Kelakar bila Kak Tim Sje nk bakar2 aku..
tapi aku tahu, my sis kt comm tu smua syg aku.. sjer nk kasik aku penin.. kesh3..
maklum la dept aku tu.. leh kira ngn jari r. bape jek ppuan.. huhuhu..
wekkk!

fesbuk

yang penting TR
itu jauhhhhhhhhhhhhh!
mati la cmni… tp, dowg ckp, bila highway tu siap.. mgkn pjlnn akan singkat..
kalo la mama tahu aku nk ke TR.. mesti die bising punya..
whut to do… pndai la aku pujuk mama nnti.. hehehe…

HOPEFULLY AKU DAPAT KE SANA!!!
n di temani oleh team yang besh!~
En Mohd Shah please do accept my application yoo!~

doakn aku ye teman-teman.
mana aja mahu aku lari lagi?
lari.lari.kita lari..

lari ke TR.. wekk!~

ramunia dan DewiHati

7 thoughts on “Dah Di Campak Ke Laut, Mahu Di Campak Ke TR.. MAHU.MAHU.MAHU

Leave a Reply

