Uncategorized

Aku Menyorok Dari Lanun

dsc01151

Entry Jijie seperti mencari2 aku…
ye! aku bukan d tawan lanun.. tp aku menyorok dari lanun…

Kepada mashe yg masih blum bebas.. kirim slm aku pada lanun ya… hahaha.. yaa… kemana pula kami stlh bbrapa bulan tidak mronggeng sprt sblom2 ini? yaaaa.. ktoeg berpuasa PSM.. x payah la aku crita byk d sneh..cukup la kepermergian ke pantai sepat..mngimbas kembali kali ptama perpknik bersma tasya, inda, mashe, iera, jijie, sab, moon dan aku… rs nya.. bwu sprt smlm je..kter mlompat2 riang ria ye…

12

dsc01235 dsc01259

p/s : byk ageh gmba.. later2 aku update..hurm…aku uploadkt flickr jek r…  khas buat tasya n inda… huuu~

6 thoughts on “Aku Menyorok Dari Lanun

  1. dapur itu selamat dipulangkan dengan rase yg sangat berdebar-debar..

    segalenye selamat kini dan selamanye…aminnnn~

    korang nnt kite picnic kt pulau plk nk..lepas sume dah kaye..kite wat bbq plk la..biar kasi dapur terbakar sampai rentung..x yah da siram gune root bear..

Leave a Reply

