DIALOG DIRI DEWI

Ungu & Hijau

entah kenapa ghamai btul yang mencari baju ghaya wane ungu dan hijau pucuk pisang kt kedai aku..
perkara menjadi lagi sukar… kalo mahu pakai sedondon.. tp mncari2 d saat2 last minute begini…

penat aku smlm mnjaga kedai mama aku.. mnolong2 d saat2 terakhir nee.. hurm.. bkn tolong siapa2 pon.. mnolong mama juga.. hu~ ghamai gilos owg… smpi x menang tgn… semalam hari khamis.. n mesti ari jumaat. sbtu, ahad… mesti lagi haru kedai… ghamai gile owg.. hurm… bila ek kita beraya?

aish… x lama lagi upernyeee…ari khamis.. hurm..patut la ghamai gilos owg…. aish… aku name jek bawak laptop ke kedai. kunun2 ade hati, nk alter ape2 yg ptot tuk psm aku… haram!! x smpt nk sntuh ade r… hahaha.. seb baek dh settle smua kn… b4 balik…

**tepuk2 tuk ashura!**  & semalm.. aku dh konpom kn tmpt LI.. aku x akan ber LI di damnsara.. KL.. dan swktu dgn nyaa.. aku akan ber LI di JB.. hahaha… klko kalo dpkey kn pabila mana… aku tgh tggu bas nk blk bghaya ne… aku kne interview…. nnti aku crita pnglmn tu… huu~ aku apply tuk LI di cmpny tu di KL.. tp die trnsfer aku ke JB… x pe la.. x kesa tu.. x saba nk LI!!!! heee~ aku bole aggp ne, hadiah hari raya ke? hadiah hari jadi? hahaha..sdgkn artis.. si fazura tu.. bebas dr tuduhan mhkmah.. die kata, tu hadiah tuk hari jadi nya.. x kn aku x leh ckp.. aku dpt intern d compny tu as hadiah hari jadi aku kn?? wee~

aku x smpt wt kad tuk smua… mgkn esk smpt aku publish.. ape2 pon…

SELAMAT HARI RAYA KAWAN2!
shuwa pohon maaf atas segala khilaf yng ade… ayooo…
maap juga kpd yg trasa ngn shuwa.. kalo mulut shuwa ne lebey kk… hee~

kpd yng anta kad ghaya samada virtual atau pon nyata… nnti2 shuwa reply ye…
juga kpd budak ittew! yang katanya, dh bg ucpn slmt hari raya tu…. nnti2 k.. i reply k!

huu~ okies… nk gerak p kedai~ warghhh arine ari jumaat. mesti ghamai kaum2 ppuan….ye r… owg laki smyg jumaat.. dowg dok p ghayau shoppin… wee~ tata~

8 thoughts on “Ungu & Hijau

  1. la.. ak br berangan nk g umah sewa ko kat dmnsara..
    xjd la nmpknye.. xpe la, walau pape pon, it’s good 4 u..
    slamat ari raye wa.. mintak ampun sume slh silap..
    halalkn mkn minum ye..

  2. 1. hehehe.. tasya.. anda sungguh mengerti…

    2. huuu~ kalo bole mmg nk LI sane.. tp dpt yg kt JB..erm2…. x pe2. keje nnti shuwa nk keje KL…wee~

    3. Inda… x pe.. jom twun JB.. duk umah sewa aku.. jln2 JB… sab pon ade kt JB nee kn…. ahaa.. kalo nk p spore pon dh dkt.. x de hal… nnti kita dtg.. leh tdo umah maklong aku..wee~ camat ari ghaya gak inda… swey kalo aku ske gurau2 kasar ngn ko. smpi ko touchin2… hik3

    4. yerp pakcik “saya laa”.. hahaha verangan x henagt dunia kn?? nk jd fazura kunun

  3. wei ko jadik LI Sime Darby la ni ek?? Yay!!!! ko tinggal mana nanti shuwa?? ur aunt’s house ek??

    eh jap. ke company jb lain yg aku tak tau?? *confuse semula*

  4. erk??? tiba2 sama ngn fazura…
    aku penah jumpa fazura… cun giler dia… hurm… *mode berangan*

    ko li kat jb???
    ala… cmna plan kita ni..
    kata kalo ko li kat kl, aku leh bawak ko karaoke???
    pe cite ni beb?
    tak brani lawan sore ke???

    huhuhu

    newah congrats 4 jb..

    p/s – aku pown nak baju raya hijau pucuk pisang la taun depan… dah lama nak, tapi tak dapat nak wat

  5. to summer: gua p sime darby la rasanya… nk carik blek sewa nnti.. wuuu~

    to ak_0143 : huU~ aku paham prasaan jd kembar fazura. comey kn…. wuu~ weehyyy! sape kata x brani ne.. lwan karaoke nee.. aish… jap2.. ngh pkey.. damnsara ke JB.. ayoooo.. x tahu la kamal….

Leave a Reply

